Step aerobic, prioritatea pentru vara

Atunci cand mergi la ore care combina miscarile cardio cu cele de forta, asa cum este step aerobic, ai nevoie de o inima sanatoasa si plamani puternici.
Step aerobic, prioritatea pentru vara

Ca femeie esti mereu in cautarea perfectiunii - ai sani mai mici, ii vrei mai mari, ai fundul bombat, l-ai vrea mai plat. Iar lista continua la nesfarsit. Culmea e ca dintre toate partile corpului, cel mai usor de lucrat sunt picioarele. Poate pare surprinzator insa odata ce incepi sa mergi constant la sala, pe picioare se vad primele rezultate. Iar daca ai si putina grija de alimentatie, vei fi placut surprinsa in mai putin de o luna.

Asa ca de ce sa nu schimbi strategia pentru aceasta vara? Nu te incurajam sa renunti la antrenarea bratelor, a abdomenului sau a fundului. Ci doar sa pui accentul pe o parte a corpului, care in sfarsit iti va oferi rezultate intr-un timp mai scurt. Vestea buna este ca in timp ce iti vei lucra picioarele poti fi sigura ca si fundul va fi antrenat. Si abdomenul inferior de asemenea - parte a abdomenului extrem de greu de lucrat.
Asadar, incepe cu orele de step aerobic. La orice ora de step aerobic iti vei lucra toate partile corpului, insa accentul se pune pe picioare. Fie ca ai picioarele in X, putin cracanate, mai groase sau mai subtiri step aerobic te va ajuta sa remediezi aceste defecte. Cu siguranta nu iti va indrepta picioarele, dar te va ajuta sa iti tonifici musculatura, sa scapi de celulita si sa arzi toate grasimile - cu astfel de schimbari orice picior pare mai frumos, nu?
In scurt timp te poti bucura de picioare remodelate. La propriu.

Step aerobic, operatie estetitca pentru picioare

"Sunt una dintre persoanele care incurajeaza operatiile estetice si daca as avea bani mi-as face cateva. Dar am auzit zilele trecute de operatie la gambe si fese... ei, asta mi s-a parut prea de tot. Cand le poti lucra prin sport, de ce te-ai aseza pe o bucata de silicon?" Aceasta o replica dintr-un dialog auzit in vestiarul salii LadyFit. Discutia se purta intre cateva cliente care merg de obicei la step aerobic, ora la care se lucreaza cu preponderenta picioarele si fundul.
Cea care povestea despre operatiile estetice este una dintre clientele cu un corp aproape nou dupa un an de sala. Cand a inceput sa vina avea picioarele extrem de subtiri, dar cu celulita. Si desi era foarte slaba, nu avea muschii deloc tonifiati si chiar avea putina burtica - "genul ala de somalez", cum ii spunea ea amuzata. Dupa cateva luni de step aerobic a observat cum muschii deveneau tot mai fermi, fundul mai bombat, iar picioarele... parca nu mai erau ale ei.

Step aerobic te scapa de celulita

La o simpla cautare pe google despre celulita vei gasi zeci de variante prin care o poti elimina. Si oricat de multe beneficii ar promite celelalte alternative, sportul este cea mai sigura si complexa dintre ele. De ce? Pentru ca tinteste cele mai multe dintre cauzele care duc la aparitia celulitei.
Printre factorii care determina formarea cojii de portocala se numara regimul alimentar neadecvat (dulciuri, grasimi), fumatul, dereglarile hormonale, tratamentul cu cotraceptive, circulatia deficitara, constipatia cronica etc.

Sa le luam pe rand...

1. Regimul alimentar haotic poate fi reglat prin sport. Cu siguranta nu vei renunta la ciocolata sau la paine in prima saptamana de sport, dar odata ce vor aparea rezultatele vei vrea tot mai mult. Asa ca iti va fi mai greu sa mananci o bucata de ciocolata sau o pizza atunci cand vei sti ca se va depunde pe abdomenul care abia incepe sa iasa de sub stratul de grasime sau pe fundul tot mai bombat si mai ferm.
2. Atunci cand mergi la ore care combina miscarile cardio cu cele de forta, asa cum este step aerobic, ai nevoie de o inima sanatoasa si plamani puternici. Doar trebuie sa respiri si sa tii pasul cu antrenoarea! Si in timp iti vei da seama ca fumatul de exemplu te incurca teribil. Nu doar ca iti ingalbeste pielea si favorizeaza aparitia celulitei, dar te impiedica sa depui mai mult efort si sa lucrezi la capacitate maxima.
3. Circulatia deficitara este si ea una dintre problemele pe care sportul o poate rezolva. Iar orele de step aerobic, unde te misti in permanenta - urci, cobori, flexezi, lovesti - sunt cu atat mai bune pentru circulatie.
4. Daca te confrunti cu constipatia cronica probabil ai incercat toate tipurile de laxative - ceaiuri, pastile, prafuri. Insa, oricata grija ai avea de regimul alimentar si oricata apa ai bea, nu trebuie sa uiti ca la aceasta afectiune contribuie si sedentarismul. Pentru combaterea constipatiei, exerctiile cardio sunt mai eficiente decat cele de forta. In plus, un abdomen bine lucrat ajuta deoarece muschii abdominali preseaza intestinele si le intensifica activitatea. La orele de step aerobic, asa cum am mentionat anterior, te misti in permanenta. Mai mult decat atat iti lucrezi foarte bine si abdomenul. Asa ca in timp ce iti vei subtia picioarele si iti vei tonifica muschii, vei reusi sa iti rezolvi si problemele digestive.

O ultima mentiune... daca mai aveai nevoie de inca un argument. Zonele preferate ale celulitei sunt soldurile, picioarele si fundul. Iar la orele de step aerobic acestea sunt zonele principale care se lucreaza. Asa ca, ce mai astepti? Vrei un corp frumos, suplu, fara pic de celulita? Ne vedem la sala. Direct pe step!

www.ladyfit.ro

Meniu

4 exercitii pentru un abdomen plat

Indiferent de varsta, toate femeile isi doresc un abdomen...

Urmati un program regulat de stretching

Deja nu mai este nevoie sa va spunem ca miscarea si exercitiile...

Exercitii pentru sani mai frumosi

Rapid si eficace, antrenamentul pe care vi-l propunem este cu...

+ mai multe articole
Sus
Prima pagina
Moda si machiaj
Dragoste si sex
Trucuri si ponturi
Interviuri
Diete
Frumusete din natura
Sfaturi
Sport
Suplimente nutritive